.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کشتی آزاد قهرمانی جهان – صربستان
پلنگ مازندرانی قهرمان جهان شد/ عموزاد طلایی شد/ اطری به مدال نقره بسنده کرد
در آخرین شب رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان عموزاد با برتری مقابل حریف آمریکایی به مدال طلا رسید، اطری نقره گرفت

به گزارش شمال نیوز،  در آخرین شب رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان در بلگراد صربستان ۳ کشتی گیر مازندرانی برای کسب مدال به روی تشک رفتند که در پایان رحمان عموزاد خلیلی با برتری مقابل حریف آمریکایی به مدال طلا دست یافت، رضا اطری دیگر دلاور مازندرانی مقابل حریفی ژاپنی باخت و به مدال نقره رسید و محمدحسین محمدیان هم در دیدار رده‌بندی با شکست مقابل حریف آذربایجانی از رسیدن به مدال بازماند.

رحمان عموزاد به مدال طلای وزن ۶۵ کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان در صربستان دست یافت.

در وزن ۶۵ کیلوگرم رحمان عموزاد خلیلی دلاوری از خطه خلیل شهر بهشهر در دور نخست با نتیجه ۸ بر ۱ جون سوک یون از کره جنوبی را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۶ بر صفر اسماعیل موزوکایف دارنده مدال برنز جهان از مجارستان را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۱۳ بر ۲ آدیل اوسپانوف از قزاقستان را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. عموزاد خلیلی در این مرحله با نتیجه ۹ بر ۲ حاجی علی اف قهرمان جهان و دارنده مدال‌های نقره و برنز المپیک از آذربایجان را از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. وی در این دیدار با نتیجه ۱۳ بر ۵ جان دیاکومیهالیس از آمریکا را شکست داد و به مدال طلا دست یافت

 

عموزاد طلایی شد/ اطری به مدال نقره بسنده کردرضا اطری به مدال نقره وزن ۶۱ کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان در صربستان رسید.

 در وزن ۶۱ کیلوگرم رضا اطری دلاوری از خطه بابل در دور اول با نتیجه ۱۱ بر ۱ بصیر علی لی از مقدونیه را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد با نتیجه ۴ بر صفر اسلام بازرگانوف از آذربایجان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۶ بر ۳ گئورگی وانگلوف از بلغارستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. اطری در این مرحله با نتیجه ۵ بر ۳ از سد نارانخو نارمانداخ از مغولستان گذشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب ری هیگوچی دارنده مدال نقره المپیک از ژاپن شد و به مدال نقره رسید.

محمدحسین محمدیان در دیدار رده بندی وزن ۹۷ کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان در صربستان مغلوب شد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدحسین محمدیان دلاوری از ساری پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر ساموئل شرر از سوئیس را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۸ بر ۵ ماگامد زاخاریف از اوکراین را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. محمدیان در دیدار نیمه نهایی با نتیجه ۴ بر ۱ مغلوب کایل اسنایدر قهرمان المپیک و جهان از آمریکا شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار مقابل ماگومدخان ماگومدوف از آذربایجان با نتیجه ۶ بر ۴ و ضربه فنی مغلوب و پنجم شد

تیم ایران در پایان رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان در سال ۲۰۲۲ با دو مدال طلای کامران قاسم پور و رحمان عموزاد خلیلی و سه مدال نقره حسن یزدانی،  محمد نخودی و رضا اطری و دو مدال برنز امیرحسین زارع و یونس امامی در سکوی دوم این رقابت ها قرار گرفت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.113 seconds.